MAMAMILLAS GRATIS KUNDEKLUB

Bliv en del af MamaMilla familien og bliv belønnet med rabatter og gratis produkter.

Tilmeld dig, log ind eller læs mere om vores gratis kundeklub

MAMAMILLAS GRATIS KUNDEKLUB

En varm velkomst til dig

I 2014 startede jeg MamaMilla med tanken om at gøre noget særligt for nybagte mødre. Det er lykkes med en webshop, fyldt med alt det bedste på markedet. Jeg er så taknemlig over at kunne drive MamaMilla til hverdag. Min kundeklub er min måde at sige tak på, min måde at give dig lidt tilbage på.

 

Så læn dig tilbage, nyd dine fordele, nyd din baby og glæd dig til min næste kundeaften. Jeg er glad for også at kunne byde dig velkommen i min kundeklub.

 

Kærlig hilsner fra

En varm velkomst til dig

I 2014 startede jeg MamaMilla med tanken om at gøre noget særligt for nybagte mødre. Det er lykkes med en webshop, fyldt med alt det bedste på markedet. Jeg er så taknemlig over at kunne drive MamaMilla til hverdag. Min kundeklub er min måde at sige tak på, min måde at give dig lidt tilbage på.

 

Så læn dig tilbage, nyd dine fordele, nyd din baby og glæd dig til min næste kundeaften. Jeg er glad for også at kunne byde dig velkommen i min kundeklub.

 

Kærlig hilsner fra

SÅ LET KOMMER DU IGANG

1. OPRET EN GRATIS KONTO

Du udfylder kun dit navn og email og vi giver dig dine første 2500 points

2. OPTJEN STJERNEPOINT

Du optjener StjernePoints på dine køb samt når du giver os din mening

3. BRUG DINE STJERNEPOINT

Ombyt dine StjernePoints til rabatkoder eller udvalgte produkter fra vores shop

Du har points
( afventer)

SÅ LET OPTJENER DU STJERNEPOINT

+ 2500 point

OPRET EN GRATIS KONTO

Så snart du har oprettet dig modtager du 2500 StjernePoints som du kan bruge som rabat eller til udvalgte produkter i shoppen.

+ 750 point pr. anmeldelse

ANMELD VORES SERVICE

Når du har købt produkter hos os, modtager du efter 7 dage, en email hvor du kan anmelde vores service. Du modtager 750 StjernePoints for at give din mening på Facebook og Google.

+ 5 point pr. 1 kr

ALLE KØB GIVER STJERNEPOINT

Du får tilskrevet 5 StjernePoints for hver krone du bruger i vores shop. Vi medregner alle køb du har lavet 30 dage før du opretter kontoen

+ 5000 point

HENVIS EN VEN

Når du har oprettet din konto, kan du finde din unikke URL (link) i kundeklubområdet. Del den med andre, og når de køber for over 349 kr, får de 50kr. rabat og du modtager 5000 StjernePoints

+ 300 point pr. produkt

ANMELD PRODUKTER

Når du har købt produkter hos os, modtager du efter 14 dage en email hvor du kan anmelde produkterne. Du vil modtage 300 points for hvert produkt du anmelder.

+ 300 point pr. kanal

FØLG OS PÅ DE SOCIALE MEDIER

Du modtager 300 points for hvert socialt medie du følger os på. Det kan være Facebook, Instagram, YouTube mfl.

VORES FAQ

Få svar på de mest almindelige spørgsmål her

1. Koster det noget at være med i klubben?

Nej, det er 100% gratis at være med. Der er kun fordele for dig :-)

Så snart at du har oprettet dig modtager du 2500 points, som du kan bruge som rabat eller til udvalgte produkter i shoppen.

2. Vil mine køb fra før jeg meldte mig ind i klubben blive talt med?

Vores system kan se 30 dage tilbage.

Så snart du melder dig ind i MamaMillas kundeklub, takker vi dig ved at give points for alle dine køb, som du har foretaget 30 dage inden tilmeldingen.

3. Hvordan optjener jeg points?

Hos os kan du optjene points på flere måder.

I shoppen optjener du 5 points for hver krone du handler for.

 

Du kan også optjene points ved at:

 

Henvise en ven, skrive dig op til vores nyhedsbrev, skrive en produktanmeldelse, fortælle om vores service på Trustpilot eller følge os på de sociale medier.

 

Du optjener også points ved særlige shopping events som f.eks. Black Friday eller MamaMilla’s fødselsdag. Husk, at logge ind for at se om der er nye fordele.

 

Dine points er personlige og kan ikke overføres fra en profil til en anden.

4. Hvor kan jeg se, hvor mange points jeg har?

På din personlige medlemsprofil.

Du kan se din points status under dine fordele efter du er logget ind.

5. Hvordan bruger jeg mine points?

Du bruger dine point på shoppen.

Ombyt dine points til rabatkoder eller udvalgte produkter fra vores shop

6. Hvad betyder 'afventer' og 'godkendt' ud for mine stjernepoints?

På din personlige medlemsprofil.

 

'Godkendt' betyder, at dine points er klar til brug.

 

'Afventer' betyder, at dine points venter på at blive frigivet efter dine 14 dages returret er udløbet.

7. Er der en begrænsning på, hvor mange stjernepoints jeg kan optjene?

Nej, du kan optjene alle de points du vil.

Jo flere points desto større fordele.

8. Kan jeg bruge flere rabatkoder samtidig?

Du kan desværre ikke bruge flere rabatkoder ved samme køb.

Har du både en speciel rabatkode modtaget på email eller via www.mamamilla.dk skal du vælge om du bruger denne eller om du vil bruge point-fordelen.

9. Kan jeg bytte mine points til kontanter?

Nej, points kan desværre ikke ombyttes til kontanter.

De kan kun ombyttes til fordelene eller til særlige klubkunde pakker med produkter fra shoppen.

10. Kan jeg bruge points til at betale fragt?

Nej, fragten skal betales ved checkud.

Hvis du vil undgå fragt er du velkommen til at vælge afhentning af din ordre hos os.

11. Kan jeg fortryde, at jeg har bestilt en rabatkode?

En rabatkode har ingen udløbsdato, så du kan blot bruge den når det passer dig.

Den kan dog ikke bruges samtidigt med andre rabatkoder.

12. Kan jeg bruge alle mine points på én gang?

Du kan sagtens bruge alle dine points på én gang, hvis antallet passer enten til én af fordelene eller til én af klubkunde pakkerne.

Du kan også vælge en rabatsats og én klubkunde pakke på samme ordre, dog er der ikke rabat på klubkundepakkerne. Har du overskydende points, kan du lade dem stå til dit næste køb.

13. Bliver jeg trukket i point ved retur?

Når du returnerer produkter, så vil de points du har optjent blive fratrukket.

Af samme grund bliver points først tilskrevet din konto 14 dage efter købet. Frem til da, vil dine points stå som 'Afventer'. Hvis du ombytter et produkt til et andet retter vi dine points så de passer til din ordrehistorik. Det er ikke muligt at få værdien af en rabatkode udbetalt kontant eller ombyttet til points, hverken hvis du fortryder eller returnerer.

14. Kan mine points blive for gamle?

Dine points er gyldige i 4 måneder. Derefter udløber de. Vi sender en påmindelse når de er ved at udløbe

 

15. Hvordan virker 'henvis en ven?'

Når du har oprettet din konto, får du en unik URL (link).

Når andre klikker på dit link og køber for over 349 kr., vil du automatisk optjene 5000 points. Din veninde du henviser, vil modtage en rabatkode på 50kr. rabat, som kan bruges på hendes næste køb for over 349kr.

16. Hvordan optjener jeg points ved at skrive anmeldelser?

Hver gang du køber hos os, vil du få to ekstra muligheder for at optjene points.

7 dage efter ordreafsendelse sender vi dig en email, hvor du kan vurdere vores service på Facebook og Google. Du modtager automatisk dine points for din anmeldelse. Op til 14 dage efter ordreafsendelse, sender vi dig en email, hvor du kan anmelde dine købte varer. Du modtager også her automatisk dine points for hver produktanmeldelse (op til 5 pr md.).

17. Får jeg points for at følge jeres sociale medier?

Du modtager 300 points for hvert socialt medie du følger os på.

Det kan være Facebook, Instagram, YouTube og flere.

18. Skal jeg have en konto for at få MamaMillas nyhedsbrev?

Du kan sagtens modtage nyhedsbrev uden at have en konto og du kan have en konto uden at modtage nyhedsbrev.

Hvis du allerede er tilmeldt vores nyhedsbrev modtager du 250 points for dette, når du opretter din konto. Hvis du først opretter din konto skal du huske at tilmelde dig nyhedsbrevet, så modtager du 250 points.

19. Kan jeg afmelde alle mails fra klubben?

Ja, du kan altid afmelde dig vores nyhedsbrev ved at klikke på afmeld i det seneste nyhedsbrev.

Du vil dog stadig modtage servicemails fra os (glemt password, kvitteringsmails mm). Men al markedsføring vedr, Mamamilla, events, særlige tilbud mv. vil stoppe.

20. Kan jeg melde mig ud af klubben?

Ja, du kan altid melde dig ud.

Skriv til os på kundeservice@mamamilla.dk, så sletter vi alle oplysninger om dig.

21. Kan jeg melde mig ind igen efter at være ude?

Ja, du kan altid melde dig ind igen ved at oprette dig påwww.mamamilla.dk.

Hvis du melder dig ind igen inden for 30 dage efter afmelding vil du beholde dine point. Husk at skrive til os kundeservice@mamamilla.dk

22. Hvor kan jeg sende spørgsmål eller feedback?

Vi vil altid gerne høre fra dig!

Alle henvendelser skal sendes til kundeservice@mamamilla.dk

1. Koster det noget at være med i klubben?

Nej, det er 100% gratis at være med. Der er kun fordele for dig :-)

 

Så snart at du har oprettet dig modtager du 2500 StjernePoints, som du kan bruge som rabat eller til udvalgte produkter i shoppen.

2. Vil mine køb fra før jeg meldte mig ind i klubben blive talt med?

Vores system kan se 30 dage tilbage.

 

Så snart du melder dig ind i MamaMillas kundeklub, takker vi dig ved at give StjernePoints for alle dine køb, som du har foretaget 30 dage inden tilmeldingen.

3. Hvordan optjener jeg stjernepoints?

Hos os kan du optjene StjernePoints på flere måder.

 

I shoppen optjener du 5 StjernePoints for hver krone du handler for.

 

Du kan også optjene StjernePoints ved at:

 

Henvise en ven, skrive dig op til vores nyhedsbrev, skrive en produktanmeldelse, fortælle om vores service på Trustpilot eller følge os på de sociale medier.

 

Du optjener også StjernePoints ved særlige shopping events som f.eks. Black Friday eller MamaMilla’s fødselsdag. Husk, at logge ind for at se om der er nye fordele.

 

Dine StjernePoints er personlige og kan ikke overføres fra en profil til en anden.

4. Hvor kan jeg se, hvor mange stjernepoints jeg har?

På din personlige medlemsprofil.

 

Du kan se din StjernePoints status under dine fordele efter du er logget ind.

5. Hvordan bruger jeg mine stjernepoints?

Du bruger dine stjernepoint på shoppen.

 

Ombyt dine StjernePoints til rabatkoder eller udvalgte produkter fra vores shop

6. Hvad betyder 'afventer' og 'godkendt' ud for mine stjernepoints?

På din personlige medlemsprofil.

 

'Godkendt' betyder, at dine StjernePoints er klar til brug.

 

'Afventer' betyder, at dine StjernePoints venter på at blive frigivet efter dine 14 dages returret er udløbet.

7. Er der en begrænsning på, hvor mange stjernepoints jeg kan optjene?

Nej, du kan optjene alle de StjernePoints du vil.

 

Jo flere StjernePoints desto større fordele.

8. Kan jeg bruge flere rabatkoder samtidig?

Du kan desværre ikke bruge flere rabatkoder ved samme køb.

 

Har du både en speciel rabatkode modtaget på email eller via www.mamamilla.dk skal du vælge om du bruger denne eller om du vil bruge StjernePoints fordelen.

9. Kan jeg bytte mine stjernepoints til kontanter?

Nej, StjernePoints kan desværre ikke ombyttes til kontanter.

 

De kan kun ombyttes til fordelene eller til særlige klubkunde pakker med produkter fra shoppen.

10. Kan jeg bruge stjernepoints til at betale fragt?

Nej, fragten skal betales ved checkud.

 

Hvis du vil undgå fragt er du velkommen til at vælge afhentning af din ordre hos os.

11. Kan jeg fortryde, at jeg har bestilt en rabatkode?

En rabatkode har ingen udløbsdato, så du kan blot bruge den når det passer dig.

 

Den kan dog ikke bruges samtidigt med andre rabatkoder.

12. Kan jeg bruge alle mine stjernepoints på én gang?

Du kan sagtens bruge alle dine StjernePoints på én gang, hvis antallet passer enten til én af fordelene eller til én af klubkunde pakkerne.

 

Du kan også vælge en rabatsats og én klubkunde pakke på samme ordre, dog er der ikke rabat på klubkundepakkerne. Har du overskydende StjernePoints, kan du lade dem stå til dit næste køb.

13. Bliver jeg trukket i stjernepoint ved retur?

Når du returnerer produkter, så vil de StjernePoints du har optjent blive fratrukket.

 

Af samme grund bliver StjernePoints først tilskrevet din konto 14 dage efter købet. Frem til da, vil dine StjernePoints stå som 'Afventer'. Hvis du ombytter et produkt til et andet retter vi dine StjernePoints så de passer til din ordrehistorik. Det er ikke muligt at få værdien af en rabatkode udbetalt kontant eller ombyttet til StjernePoints, hverken hvis du fortryder eller returnerer.

14. Kan mine stjernepoints blive for gamle?

Dine points er gyldige i 4 måneder. Derefter udløber de. Vi sender en påmindelse, når de er ved at udløbe

15. Hvordan virker 'henvis en ven?'

Når du har oprettet din konto, får du en unik URL (link).

 

Når andre klikker på dit link og køber for over 349 kr., vil du automatisk optjene 5000 StjernePoints. Din veninde du henviser, vil modtage en rabatkode på 50kr. rabat, som kan bruges på hendes næste køb for over 349kr.

16. Hvordan optjener jeg stjernepoints ved at skrive anmeldelser?

Hver gang du køber hos os, vil du få to ekstra muligheder for at optjene StjernePoints.

 

7 dage efter ordreafsendelse sender vi dig en email, hvor du kan vurdere vores service på Facebook og Google. Du modtager automatisk dine StjernePoints for din anmeldelse. Op til 14 dage efter ordreafsendelse, sender vi dig en email, hvor du kan anmelde dine købte varer. Du modtager også her automatisk dine StjernePoints for hver produktanmeldelse (op til 5 pr. md).

17. får jeg stjernepoints for at følge jeres sociale medier?

Du modtager 300 StjernePoints for hvert socialt medie du følger os på.

 

Det kan være Facebook, Instagram, YouTube og flere.

18. Skal jeg have en konto for at få MamaMillas nyhedsbrev?

Du kan sagtens modtage nyhedsbrev uden at have en konto og du kan have en konto uden at modtage nyhedsbrev.

 

Hvis du allerede er tilmeldt vores nyhedsbrev modtager du 250 StjernePoints for dette, når du opretter din konto. Hvis du først opretter din konto skal du huske at tilmelde dig nyhedsbrevet, så modtager du 250 StjernePoints.

19. Kan jeg afmelde alle mails fra klubben?

Ja, du kan altid afmelde dig vores nyhedsbrev ved at klikke på afmeld i det seneste nyhedsbrev.

 

Du vil dog stadig modtage servicemails fra os (glemt password, kvitteringsmails mm). Men al markedsføring vedr, Mamamilla, events, særlige tilbud mv. vil stoppe.

20. Kan jeg melde mig ud af klubben?

Ja, du kan altid melde dig ud.

 

Skriv til os på kundeservice@mamamilla.dk, så sletter vi alle oplysninger om dig.

21. Kan jeg melde mig ind igen efter at være ude?

Ja, du kan altid melde dig ind igen ved at oprette dig påwww.mamamilla.dk.

 

Hvis du melder dig ind igen inden for 30 dage efter afmelding vil du beholde dine point. Husk at skrive til os kundeservice@mamamilla.dk

22. Hvor kan jeg sende spørgsmål eller feedback?

Vi vil altid gerne høre fra dig!

 

Alle henvendelser skal sendes til kundeservice@mamamilla.dk

BLIV MEDLEM

Søg